e-mail: artur.galkowski@uni.lodz.pl
tel.: 42 635 6876
pok. 3.23
- koordynacja działalności Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ
- współpraca z jednostkami gospodarczymi, organizacjami biznesowymi, administracją państwową i samorządową w zakresie działalności edukacyjnej
e-mail: agnieszka.stawikowska@uni.lodz.pl
pok. 4.95
- rekrutacja nowych członków do Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ
- współpraca z Biurem Karier UŁ
- kontakt z pracodawcami i środowiskiem biznesowym
- współorganizacja wydziałowych wydarzeń z udziałem pracodawców
e-mail: aneta.sadach@uni.lodz.pl
tel.: 42 664 5204, 42 635 68 18
pok. 3.14
- Istnieje możliwośc wynajmu sal w gmachu Wydziału Filologicznego UŁ na potrzeby wydarzeń zewnętrznych (np. konferencje, seminaria, sympozja), jak również wykorzystania przestrzeni budynku do celów informacyjno-reklamowych (np. poprzez utworzenie strefy relaksu dla studentów). Szczegóły dotyczące wydziałowej infrastruktury i możliwości współpracy znajdą Państwo w poniższej ofercie.
e-mail: bartosz.burski@uni.lodz.pl
tel: 42 635 6877
pok. 3.15
Zasady publikacji ofert pracy:
- na stronie internetowej Wydziału bezpłatnie zamieszczane są wyłącznie oferty pracy przesyłane przez członków Rady Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ;
- pozostałe firmy i podmioty zachęcamy do samodzielnej publikacji ofert pracy na naszej facebookowej grupie "Perspektywiczny Filologiczny";
- istnieje możliwość promocji oferty pracy za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji używanych przez Wydział Filologiczny UŁ (np. poprzez profie w mediach społecznościowych lub wysyłkę mailingu do studentów poszczególnych kierunków). Zasady takiej formy współpracy ustalane są indywidualnie.
Zasady wywieszania plakatów i innych materiałów informacyjnych w przestrzeni wydziałowej:
- ze względu na wymiary ramek ekspozycyjnych posiadanych przez Wydział akceptowane są wyłącznie plakaty w formacie B2;
- w jednym momencie w budynku eksponowane mogą być maksymalnie 2 plakaty danego pracodawcy;
- miejsce ekspozycji plakatu wyznaczane jest przez specjalistę ds. promocji Wydziału (istnieje zakaz wywieszania plakatów na własną rękę bez wcześniejszej konsultacji);
- chęć pozostawienia innych drukowanych materiałów reklamowych (np. ulotki, roll-upy) należy również wcześniej zgłosić do pracowników wydziałowej administracji (pok. 3.15);
- warunki takiej formy współpracy reklamowej ustalane są indywidualnie.