Celem wyjazdu konsultacyjnego jest doprecyzowanie oraz weryfikacja własnych koncepcji badawczych podczas konsultacji z badaczką, która stworzyła podwaliny teorii autentyczności, a także zajmuje kwestią autentyczości w kontekście mediów społecznościowych – z prof. Gunn Enli z Uniwersytetu w Oslo, z Katedry Mediów i Komunikacji (University of Oslo, Department of Media and Communication), autorką Mediated Authenticity. How the Media Constructs Reality, Peter Lang, 2016; redaktorką i współautorką monografii: Social Media and Election Campaigns. Key Tendencies and Ways Forward, Routledge, 2015; The Routledge Companion to Social Media and Politics, Routledge, 2017; kierownikiem międzynarodowego projektu Social Media and Election Campaign, autorką wielu artykułów w wysoko punktowanych międzynarodowych czasopismach oraz członkinią rad redakcyjnych renomowanych czasopism.
Ponadto ważnym celem wyjazdu jest wymiana doświadczeń badawczych zarówno w kontekście dotychczasowych badań, jak i aktualnych oraz planowanych.
dr Anna Barańska-Szmitko
Okres realizacji: 02.11.2021 – 01.11.2022
Projekt realizowany ze środków NCN w ramach konkursu MINIATURA 5